Broderi för alla - start 19 januari

Tid 19 Januari 2016 17:00 – 20:00

Plats Slöjdrummet på Stockholms läns museum, Sickla, Nacka

I Slöjdrummet på Stockholms läns museum träffas vi som tycker om att brodera, vi inspirerar varandra, pratar material och tipsar om det senaste kring broderi och så klart finns möjligheter till att fika. Broderiträffarna är till för dig som både kan brodera men också för dig som vill ha lite hjälp i starten. Till våren kommer Elin Jantze vara en av de som kommer finnas på plats för att vägleda dig. Vi startar tisdagen den 19 januari och fortsätter sedan ojämna veckor på tisdagarna kl 17-20 ända fram till den 7 juni. För dig som är nybörjare finns ett gratis prova på-material. Ingen förhandsanmälan, fritt inträde, alla är välkomna Start och tid: Tisdag den 19 januari och ojämna veckor på tisdagar kl 17-20. Pris: Gratis, fika finns till självkostnadspris. Materialkostnad: Ta gärna med eget material. Ett prova-på-kit finns att få kostnadsfritt.